Obserwatorzy

wtorek, 19 listopada 2013

Avon Clearskin, Blemish Clearing, 3 in 1 Cleanser

Nowość z serii Clearskin - wielofunkcyjny kosmetyk łączący w sobie żel, peeling i maseczkę. Producent zapewnia, że kosmetyk pomoże w walce z niedoskonałościami skóry u młodych osób. 

Jako żel do twarzy spisywał się całkiem dobrze- pryszcze po użyciu zmniejszały się, skóra była przyjemnie wygładzona Jako peeling-tak sobie , jeśli miałam dużo syfów to nieraz miał schizy i pomnażał je a raz nie. Jako maseczka - nie , jakoś jego jako maseczka nie używałam .

 
+fajna konsystencja

+wydajny
+niska cena
+neutralny zapach
 

+orzeźwia
+buzia po nim jest gladka

 - jak dla mnie trochę zbyt łagodne drobinki


 Podsumowując, szału nie ma, ale warto wypróbować na lato, ponieważ matuje skórę. Nie nadaje się na typowo trądzikową cerę( ja taką mam ), bardziej do mieszanej, gdzie wywali pryszcza raz na ruski miesiąc.
Może kiedyś go ponownie kupię 

 Cena: 10,90zł / 125ml


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz